16 Temmuz 2013 Salı

15 Temmuz-Annecy, Cenova

Herkese Alplerin yakınından sevgiler,
Gözlerimizi otobüse Fransa sınırında açtık. Önümüzde Avrupa’nın en büyük dağlarından biri olan Mont Blanc dağı uzanıyordu. Dağın içinden geçmek için 11.2 kilometrelik dünyanın en uzun otomobil tünelini kat ediyoruz. Defalarca uyanmama ve tekrar uyumama rağmen açık havaya çıkamamıştık. Sonunda ışığı gördüğümüzde hayatlarımızın en büyük ve görkemli manzaralarından biriyle karşılaştık. Ay üste yazmayı unutmuşum gece 2’de otobüsten inip Cenova Kalesi’nin önünde hazır çorbalarımızı ve ardından sıcak çaylarımızı içip şehrin manzarasını hayranlıkla izledik.
Sabah 11 gibi Annecy (Ansi) isimli sevimli bir kente gittik. Kahvaltı ettikten sonra sandviçlerimizi hazırladık ve büyücüleyici manzarasıyla ünlü gölde serinledik. Grubun büyük bir bölümü voleybol oynarken, ben bu oyunu pek sevmediğimden çimenlerin üstünde güneş ve manzaranın tadını çıkardım. Yaklaşık 1.5 saat sonra otobüse binip, sandviçlerimizi yiyerek Cenevre’ye doğru yola çıktık. Yolda hiçbir ilginç olay yaşanmadı. Kısa bir süre sonra izci evine vardık ve bahçeye çadırlarımızı kurduk. Komşumuz olan Belçikalı izciler yarın uzun bir yürüyüşe çıkacakları için sessiz olmamızı istediler. Biz de çok anlayışlı olduğumuzdan çıt çıkarmayacağız. Dağların içinde hızlı tren hattının yanında kurulu izci evi aynı filimlerdeki gibi. Tahta bir klübe ve medeniyetten uzak harika manzarasıyla adeta bir cennet. İtalya gibi sıcak bir ülkeden sonra Alplerin eteğindeki bu ülkenin iklimini garipseyenler oldu. Şu anda ben de bir yanda voleybol oynayan, bir yanda futbol oynayan ve bir yanda çok yorgun oldukları için oturup sohbet edenleri izlerken oturup günlük yazısını yazıyorum. Duşa girmeyi düşünüyordum ama sıra çok uzun ve hava çok soğuk olduğundan bu kararımdan caydım. Soluma baktığımda yanan ateşi, sağıma baktığımda ise çadırları görünce aklıma yıl içindeki kamplar geliyor.  Şimdi ise hava karardığından güneş gözlüğümü çıkarıp kafa fenerimi takmaya gidiyorum. Yarınki Cenevre turu için çok heyecanlıyım. Bu yazıyı daha fazla uzatırsam defteri elimden alacaklar...

Zeynep Demirsoy’16-Annecy, Cenevre

3 yorum:

1. Gamze Demirsoy16 Temmuz 2013 01:13

Biliyor musunuz Ansi-Cenova günlüğünü okurken şunu hissettim bunu jesin Zeynep yazmıştır,niye bilmiyorum yazının sonuna geldim duşa girecektim vazgeçtimi okudum kesin Zeynep dedim.Annelik böyle bir şey.Hepinize sevgiler,Ha bu arada Zeynepcim duş dedinde saçlar ne alemde,taranabiliyor mu

YanıtlaSil
  2. Günaydınnn
    Siz Kartal,Pendik minübüs hattı gibi ülke ülke gezerken bende magirusun motorunun üstüne oturmuş bir şekilde sizin gözlerinizden ve yorumlarınızdan oraları hayal ediyorum.(korkmayın piston aşağı demeyeceğim).sanırım şu anki bulunduğunuz yer gerek yeşili ,gerek havası tüm doğal güzelliği ile olmak isteyeceğim en fovori mekan..
    Ayrıca sizin güzergahınızı izlerken bir yandan oynadığım oyun candy crush aklıma geliyor.Tıpkı onun gibi kademe atlıyorsunuz.pizza diyarından,çikolata diyarına geçiş yaptınız.Ben çikolata diyarında çok zorlanmıştım umarım siz zorlanmazsınız. (Pizzaları yerken!! hiç zorlanmadınızda, çikolatada mı zorlanacaksınız...!!)))bu alplerden gelen kücük bir taş !tı...))
    Bütün Sakarya üyelerine her mekandan bol yıldızlı geçişler , milka ineğinin kalbi gibi sıcacık kalmanız dileği ile..

önemli not;Hala Israrla Will Simith muamelesi görüyorum,BEN ROBOT değilim ya..))

YanıtlaSil
  3. HAVALAR NASIL OLURSA OLSUN !....YETER Kİ SİZİN HAVANIZ GÜZEL OLSUN . Sizden gelen her keyifli haber buraların havasını çoookkk güzel yapıyor.......