5 Ağustos 2013 Pazartesi

25 Temmuz- Bundeslager

Öncelikle herkese BuLa’dan kucak dolusu sevgiler,

Bizi 3 gündür evlerinde ağırlayan ev sahipleriyle son kahvaltımızı yaptık ve son temizliklerimizi de hallettikten sonra otobüse doğru yola çıktık. Otobüse vardığımızda bizi Wiesbaden’da misafir eden Steinadler izci grubuna teşekkür ederek hediyelerimizi verdik ve onlarla vedalaştıktan sonra Sakarya İzci Grubu’nun yedinci kez katılacağı ve birçoğumuzun hayallerini süsleyen Bundeslager’e gitmek amacıyla otobüsümüze yerleştik.

Yaklaşık olarak 3 saat süren yolculuğun ardından BuLa’nın gerçekleşeceği yer olan Immenhausen’a vardık. Buranın doğası muhteşemdi. Herkes daha kurulum aşamasındaydı, biz de eşyalarımızı otobüsten indirerek kendi alt kampımızda kuruluma başladık. Kurulum ne kadar yorucu olsa da mutluyduk...

Hubertus ile beraber kullandığımız Jurte tipi çadırlar

Barış Kitay’13

1 yorum:

1. Sizi Bundaslager kampında facebook sayfasından görmeye çalıştık..İlk resimleri görünce gerçekten şok oldum.Bu kamp kurmak falan değil sanki bir cumhuriyet kurulmuş görüntüsü vardı.Hele helikopkerden çekilen resimler beni organizasyona hayran bıraktı.Orda sizi görmek isterken bir çok izcinin resimlerini gördüm,her biri ayrı milletten yüzlerce belki binlerce idiniz ve beni en çok etkileyen resimde;tıpkı bu resimdeki gibi sizi göremiyor olsamda,dibinde olduğunuzu bildiğim TÜRK bayrağının bulunduğu resimlerdi.Sizlerle gurur duyuyoruz SAKARYA..