13 Temmuz 2013 Cumartesi

12 Temmuz- Vatikan, Roma

7.30da uyanarak güne başladık. Mozarella peyniri ile güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra bugünlük gezimiz için hızlıca toparlanarak heim'dan çıktık. İlk durağımız Vatikan oldu.

Sakarya izcileri Vatikan'da

San Pietro Bazilikasını, ardından Vatikan Müzesini ve içindeki Sistin Şapelini büyülenerek gezdikten sonra San Pietro meydanından ayrıldık.
İzcilerimiz San Pietro Meydanında

Bir sonraki durağımız St. Angelo Kalesi oldu. Burada gruplara ayrılarak dağıldıktan sonra bu tarih kokan şehri tekrar dolaşmaya başladık. Biz yaklaşık 15 kişilik bir grupla Trastevere'ye gittik, şuana kadar yediğimiz en güzel dondurmaları ve pizzaları yedik. Önceki gece gördüğümüz yerlerin önünden geçerek gündüz gözüyle de görmüş olduk. Aşk Çeşmesi gibi görülmesi gereken harika yerleri...

Serbest zamanda Roma'nın güzelliklerini keşfederken

Daha sonra hep birlikte buluşma noktamız olan İspanyol Merdivenlerinde toplanıp, artık öğrenmeye başladığımız metro ve otobüsleri kullanarak heim'ımıza döndük. Akşam yemeğinde de İzzet Abi ve Nöbob'un yaptığı çeşitli soslarla hazırlanmış birbirinden güzel makarnalarımızı yedik. Şimdi ise uyumak için hazırlanıyoruz. Hepimiz fazla yorgun olmamıza rağmen aynı zamanda fazla mutluyuz.
Görüşmek üzere,

Ecem Büyükbay'16

1 yorum:

1. Merhaba...
    Serbest zamanda sizler Romanın güzelliklerini keşfederken!!Bende O Resimde ocak özbek kızımın yanaklarının tombikliğini keşfettim.Nasıl tombikleşmesin hergünü takip ediyorum burdan.genelde yazılar giriş gelişme sonuç bölümlerinden oluşur burda ise kahvaltı yemeği, öğle yemeği ve akşam yemeği olarak gerçekleşiyor.sakarya gurbet yolculuğu kadar gurme yolculuğuda yapıyor..
    Resimde görmüş olduğum önemli bir noktada herkesin gözlerinin içinin gülüyor olması işte bu, biz velilerin en büyük mutluluğu.Yüzünüzden gülücükler eksik olmayınca bizde burda yediğimiz en güzel kurufasulye pilav!! yemiş kadar mutlu oluyoruz...