13 Temmuz 2013 Cumartesi

11 Temmuz- Roma

Sabah uyandığımızda karşımızda Adriyatik Denizi'nin nefes kesen maviliği vardı. Teras katında kahvaltımızı edip, İtalya-Bari Limanı'na ulaşana kadar gemide takıldık. Pasaport vs. Kontrolü olmadığı için hızlı bir şekilde otobüse binip yola koyulduk. Dümdüz bir yol boyunca saatlerce ilerledik. Akşam üzeri 5 gibi konuklayacağımız izci evine vardık. Görevlinin geç kalmasından ötürü yerleşmemiz 6.30u buldu. Yemek yiyip duş aldıktan sonra Roma merkeze gittik. Gece, Roma gerçekten muazzam görünüyordu. Işıklandırmalar ile eski görkemli şehir hepimizi kendine aşık etti. Bir süre İspanyol Merdivenleri'nde oturup etrafı izledik. Yüzlerce farklı insan... Kültür mozaiği... Piazza del Popolo meydanında grup fotoğrafı çektirdik. Aşk çeşmesine gidip dileklerimizi diledik.

Sakarya izcileri Aşk Çeşmesinde fotoğraf çekinirken
Gezinin ardından grupça heim'a dönüşe geçtik. Yolda grubun en öndeki ve en arkadaki üyesi arasında 3 dk fark vardı ve buna sinirlenen Can liderimiz '20 yaşında adamlarsınız 60 değil' diyerek hepimize gençliğimizi hatırlattı. Ayrıca mütevazilik yaparak hızlı yürümesini dalışa borçlu olmadığını sadece dinamik olduğunu söyledi. Konakladığımız heim uzak olduğu için birkaç aktarma ile gitmemiz gerekti. Metrodan inip otobüse koşarken grubun önüne çıkarak Can Çelik'e olan inanılmaz benzerliğiyle hepimizi şaşırtan italyan abimiz gecenin en konuşulan adamı oldu. Yol biraz uzun sürmüş olsa da hepimiz heim'a giden yolu öğrenmiş olduk ve vardığımızda yataklarımıza yatıp kelebekler gibi uyuduk :)

Ecem Kırcıman'15

1 yorum:

1. Tekrar merhabaaaa...
    Demek adriyatik denizinin maviliklerinde nefesiniz kesildi...demek Romanın gece ışıltısı hepinizi kendine aşık etti..Aşk çeşmesinede uğradınız ve en son kelebekler gibi uyudunuz..nasıl uyudunuz ?kelebekler gibi uyuduk.su uyur öğrenci velisi uyumaz..nasılmı...!!
    Merak ettim bu kelebeklerin nasıl uyuduklarını ve gogle amcama bir sordum ..Dedimki gogle amca benim kızım Romada kelebekler gibi uyuyormuş nasıldır acep diye..Amca bana ne deyiversin!!!
    sayın velim; ne uyuması KELEBEKLER UYUMAZ!! senin kız romada mavilikten nefesi kesilmiş,gecesini kendine aşık ettirmiş bir şehirde şimdi kelebekler gibi uçuyordur..;)))
    Tüm sakaryaizcigurubu kelebeklerini selamlıyor,Şimdi gezi sonra hayat boyunca özgürce ve mutlu bir yaşam pardon uçuşlar diliyorum...cebinizde 5 euro telinizde vayfi eksik olmasın..
    not;Allah tuttuğunuz dilekleri ve çeşmeorucunu kabul etsin..(amin)