23 Temmuz 2009 Perşembe

21 Temmuz - Roma

Bu gün grubun (5 kişi hariç) geri kalanı için roma turuna devam olsa da benim için Roma'da ilk gündü. Estonya'da Tahamets isimli kamptan dönüp grubun kaldığı heimda diğerleriyle buluştuğumuz için dün dışarı çıkmamıştık ama yıllarca ismini duyduğum filmlerde izlediğim şehirde olmanın beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam doğrusu.
Kahvaltımızı edip öğle yemeklerimizi de çantamıza koyunca Roma turumuz için hazırdık. İlk durağımız Colosseum'du. Son derece görkemli ve mükemmeldi. Onun önünde grup fotoğrafı çektirdikten sonra ise serbest zamanımız vardı. Biz grubun dün gittiği yerlere gittik, bir turistin yapmadan, görmeden dönmemesi gereken şeyleri yaptık.(Vatikan, Aşk Çesmesine para atmak , kart atmak, dondurma yemek)
7'de tekrar buluşup akşam yemeğimizi yemek için Piazza Navona'nın oradaki bir restoranta gittik; pizza, bruchetta ve tiramisudan oluşan akşam yemeğimizi yedik. Bir saatlik serbest zamandan sonra uyumak için kaldığımız izci evine doğru yola çıktık. Şimdi de yarınki yolculuk için çantalarımızı toplamamız gerkiyor.