22 Temmuz 2009 Çarşamba

20 Temmuz - Roma

Merhabalar!

Bu sabah da he zamanki gibi saat 7’de kalkıp kahvaltımızı ettikten sonra dün akşam başladığımız Roma turuna devam etmek üzere izci evinden ayrıldık. İlk durağımız Vatikandı. Hava çok sıcak olmasına rağmen uzun pantolon ve kısa kollu t-shirt’lerimizi giymek zorundaydık. Vatikan’da karşılaştığımız Belçikalı kız izci grubuyla toplu bir fotoğraf çekildikten sonra Vatikan müzesi , st. Angelio ve st. Pietro kilisesi gibi diğer yerleri de gezdikten ve daha küçük gruplara ayrılarak boş zamanımızı en eğlenceli şekilde değerlendirdik. Akşam yemeği için tekrar izci evimizin yolunu tutarken bütün gün yürüyüp gezmekten yorulmuş ama bir o kadar da mutluyduk.

Ve böylece gezimizin 5. günü de sona erdi. Roma’dan sevgilerle

Damla Atmaca

1 yorum:

1. slm gençler,sizlerin takipçileriniz olduk.tamam vaktinizi çalmak istemiyoruz ama biz velilerde merak içinde sizlerden gelecek haberleri bekliyoruz.fotoğraflar görsellik açısından bizi daha çok tatmin edecek.sizlerden bol bol fotoğraf bekliyoruuuz,bizlerin bu isteğini kırmıyacağınızı ümit ederek hepinizi öpüyoruz. şerife-mustafa koruyucu