23 Temmuz 2009 Perşembe

22 Temmuz - Floransa

Evet Floransa’dayız... Sabah 7'de kalkıp, çantalarımızı toplayıp kahvaltı ettikten sonra kaldığımız izci evini toparlayıp otobüsümüze yerleştik. Estonya grubundan biri olarak otobüsümüze ilk binişimdi ama uyumak çok zor olmadı:) Roma'dan Floransa'ya 4 saat süren bir yolculuktan sonra, nehir kıyısından yaptığımız yürüyüşle şehrin merkezine vardık. Merkezde bizi mermer heykeller karşıladı. Orada S.Maria Katedrali'ne yürüyüp, görkemlii binanın önünde fotoğraf da çekilerek , katederali gezdik. Oradan çıkınca birkaç tarihi binanın önünden ve tabi Floransa'nın eşsiz sokaklarından geçerek, Chiesa di S.Maria Novella'ya geldik. Saat 4:30 gibi serbest zamanımız başladı. Sonra 5 - 6 kişilik grubumuzla dünyanın en romantik köprülerinde biri sayılan Ponte Vecchio köprüsünden nehrin karşı kıyısına geçtik. Yol üzerinde Floransa t-shirtleri ve hediyelik eşyalar satan dükkanları geçerek Boboli Bahçesi'ne gittik; bahçe içindeki müzeler, heykeller ve müthiş yeşilliğiyle çok güzeldi. Buluşma saaati yaklaşınca devasa parktan çıkıp ailelerimize katrtpostal yolladık. Sonra koştura koştura otobüse gittik ve nehrin kıyısına matlarımızı sererek akşam yemeğimizi yedik.
Bu gece otobüsteyiz...
Slovenya'da görüşmek üzere...
Melike SOFTA

Ocak İzcisinin Notu: Bir süredir internete ulaşamamız sebebiyle blogu güncelleyemedik ancak her fırsatta blogu daha güncel hale getiriyoruz. Hiçbir sorunumuz yok herşey yolunda Piran'dan hepinize selamlar,
en iyi izcilik dileklerimle...