19 Ağustos 2017 Cumartesi

16 Ağustos-Amsterdam

Selamlar,

Gezimizin 22. Gününe Naaldwijk yakınlarındaki kamp alanımızda uyandık. Bu alandaki son günümüz olduğu için hızlıca kahvaltı ettik ve eşyalarımızı topladık. Günün istikameti olan başkent Amsterdam'a doğru zaman kaybetmeden yola çıktık. Benim de birçoğumuz gibi en çok merak ettiğim şehirlerden Amsterdam'a Lahey aktarmalı tren yolculuğumuz sonunda ulaştık. Ana istasyondan adımımı atar atmaz şehrin dar evlerden oluşan mimarisi ve bisiklet trafiği beni etkilemişti. Çok vakit kaybetmeden gezmeye başladık.  Grup gezimizin ilk durağı Dam Meydanı oldu. Burada birçok fotoğraf çekmeyi unutmadık. Hubertus izcilerinden Wizard'la da karşılaşmamız güzel bir sürpriz oldu, onunla kısa bir sohbet ettikten sonra gezimize devam ettik. Kanal boyunca yaptığımız keyifli yürüyüş sonrası bölgenin en ünlü yemeklerinden kroket yedik ve Van Gogh müzesine doğru yola çıktık. Tarzından ve hayat hikayesinden oldukça etkilendiğim bu büyük ressamın kullandığı paletlerini, mektuplarını görmek bir yana dünyanın en büyük Van Gogh resimleri koleksiyonunu gezmek inanılmaz bir deneyimdi. Müzede geçirdiğimiz 1 saat sonrası NEMO Bilim Müzesi'nin çatısında gün batımını izledik ve kanal kıyısında sandviçlerimizi yedik. Her ne kadar bu güzel şehre doyamasak da Kopenhag uçağımız için havaalanına gitme zamanı gelmişti,toparlanıp yola çıktık. Gecemizin sonunda Amsterdam Havaalanı'nda Danimarka'ya dair beklentilerimiz ve yeni heyecanlarımızla uykuya daldık.