19 Ağustos 2017 Cumartesi

16 Ağustos-Amsterdam

Sevgili günlük,

Bugün erkenden çadırlarımızı toplayıp ve kahvaltımızı edip Rotterdam'daki kamp alanımızdan çıktık. Yarım saat süren bir yürüyüş sonrasında otobüs durağına vardık. Otobüsle Den Haag'a gittikten sonra oradan trene binip Hollanda'daki son durağımız olan Amsterdam'a vardık. eşyalarımızı istasyonda bırakıp dam meydanına gittik. sonrasında ise bize verilen yarım saatlik boş zaman süresince bol bol fotoğraf çekip Amsterdam'ın kanalların yanındaki tatlı sokaklarda yürüdük. Öğle saati yaklaştığı için öğlen yemeğimizi yiyeceğimiz yere gidip Hollanda'nın geleneksel yemeklerinden olan kroketlerden yedik. Yemek sonunda hepimiz fazlasıyla doymuştuk. Oradan Van Gogh Müzesi'ne yürüyüp önünde grup fotoğrafı çektikten sonra müzenin kapanmasına kısmen az zaman kalmış olmasına rağmen müzeyi gezdik. Müzeden çıktığımızda güneş iyice alçalmıştı. Gün batımını izlemek için Nemo Müzesi'nin tepesine çıktık ve muhteşem bir Amsterdam manzarası eşliğinde güneşi batırdık. Güneş battıktan sonra tren istasyonuna eşyalarımızın yanına geri döndük ve deniz kenarında akşam yemeğimizi yedik. Akşam yemeğinden sonra istasyondan Kopenhag'a uçmak üzere havaalanına giden trene bindik. Uçağımız sabah çok erken saatte olduğu için havaalanında sabahladık. Yorucu ama güzel bir gündü.