5 Ağustos 2013 Pazartesi

28 Temmuz- Bundeslager

Kamp dışı gezimizin ilk gününden herkese merhabalar,

Bugün yine kampta hergün olduğu gibi erkenden kalktık ve kahvaltımızı ettik. Hızlı bir kahvaltının ardından, bir gecesini kamp dışında geçireceğimiz Fahrt’a (gezi) hazırlandık. Fahrtta yiyeceğimiz yemekleri hazırlamamız için Hubertus bize daha önce görmediğimiz bir mini ocak-tencere seti verdi. Bunları da çantamıza koyduktan sonra obalar on beşer dakika ara ile yola çıktı. İki günlük rotamız kamp alanından başlayıp bir köye gidiş ve başka bir yolla yine kampa dönüştü.
İzcilerimiz havuz başında
Ormanı geçmemiz yaklaşık 2.5 saat sürdü. Yol üstünde öğle yemeği olarak sabah hazırladığımız sandiviçleri yedik. Geziye başlamadan önce köyde bir havuz olduğunu öğrenmiş ve planımızı buna göre yapmıştık. Saat 2 gibi bütün obalarla havuzda buluştuk ve günün yorgunluğunu havuzda serinleyerek giderdik. Bir süre yüzdükten ve atlama kulesinden atladıktan sonra havuzun kafesinde oturduk. Bu arada acıkan arkadaşlarımız bir şeyler atıştırırken bazılarımız da voleybol oynadı. Bir süre daha oturup sohbet ettikten sonra kampta bulamadığımız bir duş ortamında sıcak bir duş keyfi yaptık. Hepimiz kuruduktan sonra geceyi nerede geçireceğimizi düşünmeye başladık. İlk olarak hep beraber ormanda yanımıza aldığımız çadırlarda kalmayı düşündük, ancak ormanda ateş yakmanın yasak olduğunu öğrenince köyde kalmaya karar verdik. Kafede çalışan bir Alman bize köyde bir parkın içinde çardakta kalabileceğimizi söyledi. Havuzdan yaklaşık 5 dakikalık bir yürüyüşle geceyi geçireceğimiz yere geldik. Çardağı bizden önce gelen Alman izciler kapmıştı. Biz de çardağın tam karşısında kalan, üstü kapalı eski bir sahneye yerleştik. Daha sonra çevredeki evlerden çay ve su alıp akşam yemeğimizi pişirmeye başladık. Yemekte makarna ve patates püresi topları vardı. Yemeği yedikten sonra etraftaki evlerden topladığımız çayları yaptık ve yatana kadar çaylar eşliğinde sohbet ettik.

Geceyi geçirdiğimiz sahne önünde izciler

Deniz Önder’16

1 yorum:

1. Tekrar merhaba..
    öncelikle gitmesekte ,görmesekte hatta havuzuna girmesekte o köyün benim köyüm olması isteğimi burada dillendirmek istiyorum.O NASIL KÖY ki olimpik yüzme havuzu var ya.Orası olsa olsa tatil köyüdür..))
    Ormanda ateş yakmak Türkiye dede yasak ama gelin görünkü Türkiye de ormanı yakmak serbest.!!Ne zamanki orman yakan yada yangına vesile olan kişiler idamdan yargılanır o zaman bende bu eleştrimi tekrarlamam..
    Konaklama yerinde çekilen resim ise gerçekten ayrı bir paragraf hakediyor..
    SAHNE yi bulmuşsunuz ya cevherler fışkırmış))
    oskar ödülünü alıp kaldıranmı dersin ,sırt sırta verip ayna ayna söyle bana varmı gece kacacak yer bana diyenmi.?,ayakkabı bağcıklarını bağcıklayanmı,gündüz vakti göğe bakıp yıldız astrolojistliği yapanmı ama amaaaa aammaaaa bence sahnenin hakkını veren poz GÖBKAŞMAN..oda nemi..göbeğini kaşıyan adam..))