9 Temmuz 2013 Salı

9 Temmuz - Selanik

Egenin Karşı Kıyısından Merhabalar,

Selanik manzaralı fotoğrafta sevgili şoförlerimiz Orhan Abi(en önde) ve Yüksel Abi(ayakta soldan dördüncü) ile birlikte

Gece birde yattığımız için saat yedi buçukta kalkmak herkese çok zor geliyor.Ancak hemen aklımıza Selanik'te geçireceğimiz muhteşem zamanın belleğimizde gelecekte mutlu anılara dönüşeceği gelince Can Abi ile 07.45'teki kahvaltıya hazırlanıyoruz. Bu kahvaltı Bula yolculuğumuzun ilk kahvaltısı. Afiyetle kahvaltımızı ediyoruz ve 8.30'da teker dönüyor.

Selanik Atatürk Evi bahçesinde

Selanik'te Atamızın doğduğu ve büyüdüğü evin önünde Sakarya izcileri

Beyaz Kule önünde Sakarya izcileri

İlk olarak şoförlerimizin sigorta işlerini hallettikten sonra ilk iki durağımız Kuzey Bizans Surları ve Yedikule. Bu iki tarihi mekanı gördükten sonra Aziz Dimitrios isimli bazilika ve otobüsten ayrılıp yayan gezmeye devam ettiğimiz Beyaz Kule. Bu noktadan sonra yürüyerek Gallerius'un Zafer Kemeri, Ayasofya, Rothunda ve Eski Agora gibi birbirinden güzel tarihi yapıları ziyaret ediyoruz. Bu ziyaretlerimizden sonra Aristotales meydanında serbest zamanımızı değerlendirmek üzere ufak gruplar halinde şehrin farklı bölümlerine ilerliyoruz.

İzzet Göksel(en solda) favori pozunu verirken herkes onu taklit ediyor.

Serbest zamanımızı Mehmet Hakan ve Deniz ile değerlendirmeyi tercih ediyorum. Karınlarımız çok aç olduğundan önce yemek yiyoruz. Liderlerimiz tarafından bize yemek için verilen 5 euro hepimizin yüzünü güldürüyor. Yunanistan'ın meşhur döneri "gyros" yedikten sonra şehirde son bir tur atıyor, otobüsümüzün önünde buluşuyor ve toplanıp Heim'a doğru ilerliyoruz.

İzcilerimiz deniz manzaralı izci evinde akşam yemeği yiyorlar.

Heim'a gelince duşumuzu alıp hazırlanan nefis yemeklerimizi yiyoruz. Şu an ise grup olarak "Bundeslager Singewettstreit" adındaki şarkı yarışmasında söyleyeceğimiz "Ele Güne Karşı" ve "Mein Freund der Deutsche" şarkılarına hazırlanıyoruz.

İzcilerimiz şarkı yarışmasına hazırlanıyor.

En iyi izcilik dileklerimle,
Umut Dörücü '16

Not: Kamp boyunca iki veya üç günde bir yayınlamaya çalışacağımız videoların ilki yüklendi. Videoları http://www.youtube.com/sakaryaizcigrubu1912 adresinde bulabilir veya Blogger sayfamızda sağdaki "Sakarya'dan Videolar" bölümündeki videolara tıklayarak izleyebilirsiniz.

2 yorum:

1. Öncelikle şunu yazmak istiyorum.Sizi Atamızın evinde o gülen yüzlerinizle,o geleceğe umut veren bakışlarınızla ve o saygı-sevgi dolu duruşunuzla orada görmek beni çok duygulandırdı.Hepinizle gurur duyuyorum. Seyahatinizi,fotoğraflarınızla ve güzel anlatımınızla buradan takip etmek inanın çok keyifli. Bu arada sevgili liderlerimiz; 5 euro ile öğrenci yüzü güldürmenin sırrını bi ara bize de öğretirseniz çok memnun oluruz :) Sevgili gençler bizi ELE GÜNE KARŞI en güzel şekilde temsil ettiğiniz için tekrar teşekkürler...Unutmadan bir de küçük ricam olacak ;fotoğraf çekimlerinde İzzet mümkünse hep taklit edilsin ve şapkayı Uygar takmaya devam etsin:))
    Orhan ve Yüksel beye selamlarımızı iletiyoruz...YOLUNUZ HEP AÇIK OLSUN

YanıtlaSil
  2. KALİMERA gençlerrr..
    Gece uykusuz kalmak pahasına vayfi arayıp sitenizi güncellediğiniz icin size teşekkürlerimi ve tebriklerimi sunarım.Gene güzellikler dolu bir günü paylaşmak güzel.
    Atanın evinde vermiş olduğunuz duruş ve merdivenlerin şeklini alan kalıbınız gerçekten hoşuma gitti.Eğer sağ taraftanda merdivenler inse imiş hababam sınıfının verdiği resmi yaşamış olacaktık ama olsun haBULAM sınıfının duruşuda hoşuma gitti..Bu arada Atanın evindeki ikinci resimde lider Hakan ın, herkesin objektife bakarken yavru izcileri(gelişmiş yavru!!) korumak,kollamak pahasına karizmasının yüzde ellisini feda ederek etrafı kollaması kolacan etmesi bize güven verdi..
    Hazır resimlerden konu açılmışken yatanbuda pardon pardon YATANBULA resmide cok güzel olmuş.Fakat izci sayısı ile resimdeki izcileri orantıladağımda kadraja giremeyen diğer izcileri sanırım su altı fotoğraf makinası olmadığı icin resimleyemediniz.
    Gyros yemeğinin nasıl bir görüntü ve malzemeden olduğunu goggle dan öğrenmek istediğimde ekşi sözlük bana dönmek fiilinden geldiğini yunanistanda bizim dönerin muadili olduğunu ama traş bıçağı !! ile kesildiğini söyledi.fiyata gelince banada ucuz geldi saçsakal 5 euro...iyiymiş...
    Sizlere yolunuz ,bahtınız ve vayfayınız açık olsun diyor.,, sizin izci dileklerinin yanına izleyenci dilekleri olarak ataçlıyorum...