24 Temmuz 2013 Çarşamba

22 Temmuz- Wiesbaden

Herkese merhabalar ,
Paris’teki son gün benim için oldukça erken başladı. Diğer günlerde olduğu gibi alarmımı duymadım ve çadırdaki diğer arkadaşlarımın bana bağırmasıyla uyandım.  O gün nöbetçi oba olduğumuz için gruptan erken uyandık ve yumurta haşlamak için hızlıca ateş yakmaya koyulduk .  Yumurtaları haşlayacağımız su oldukça geç kaynadığı için yumurtalar kahvaltıya yetişmedi. Aynı sırada öğlen yiyeceğimiz sandviçleri hazırladık.  Hızlı bir kahvaltıdan sonra toplanmaya geçtik.  Bahçesinde kaldığımız izci evinde eşyalarımızı  bırakmak ve toplanmak için bir oda kiralamıştık. Bulunduğumuz yeri bulduğumuzdan iyi bırakma prensibimizle o odayı temizlememiz gerekiyordu. Diğerleri çadırları toplarken ben ve birkaç arkadaş odayı temizledik.
Toplanmadan sonra otobüse geçtik ve çok uykusuz olduğum için kısa bir süre içinde uyuyakaldım .

Yolculuğumuz benim beklediğimden uzun sürdü . Yaklaşık 8 saatti ve ben bu 8 saatin çoğunu uyuyarak geçirdim. Wiesbaden ‘a varmadan önce , yanında kalacağımız aileler açıklandı .  Vardığımızda çoğu aile gelmiş bizi bekliyordu. Mhak (Mehmet Hakan) , Barış , Hira , Deniz , Ada ve ben Wörli’de kalacaktık ama hasta olduğu için o bizi karşılamaya gelemedi . 2 tane izci arkadaşı bizi Wörli’nin evine bıraktı . Eve gittiğimizde bizi çok tatlı bir aile karşıladı . Çok samimilerdi ve bize çok rahat bir ortam sağladılar . Tanışıp eşyalarımızı yerleştirdikten sonra hep birlikte yemeğe oturduk ama Wörli çok kısa kalabildi , erkenden yattı . Biz de annesi , babası ve komşularıyla bahçede oturup peynir sosuyla birlikte brezel dedikleri krakeri tattık , sohbet ettik .  Ben hariç herkes yorgundu . Odamıza daha doğrusu Wörli’nin odasına çıktık . Wörli başka bir odada biz de hep birlikte onun odasında kalıyorduk . Odadaki balkonda biraz oturup sohbet ettik ve daha sonra herkes yattı.  Saat sabahın 5’ine yaklaştı ama tüm yol uyuduğum için halen uyumaya çalışıyorum .

Herkese  tatlı uykular
Sevgilerimle
Büşra Kırıkcı İel’15

6 yorum:

1. Sakarya merhaba , Öncelikle alarmlarla uyanamama geleneğinizi devam ettirmenizi tebrik ediyorum. Aklıma birden annemin şu ÖZLÜ sözü geldi 'akşam yatmazsınız, sabah kalkmazsınız '.:)))) Sevgili Büşra ,yumurtaları haşlamak için ne kadar su kullandığınızı inan ki çok merak ettim ...:))Hemen size pratik bir çırpılmış yumurta tarifi veriyorum :Bütün yumurtalar derince bir kaba kırılır ve çırpılır.10 yumurta için bir çay bardağı olacak şekilde süt eklenir.karıştırılır.Yağlanmış tava veye tencerede karıştırılarak pişirilir.Tuz ve karabiber eklenir.Afiyet olsun.... Bu arada Wörli arkadaşımıza da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Kendinize iyi bakın...hepinize özlem dolu sevgilerimi yolluyorum.

2. Gamze Demirsoy24 Temmuz 2013 18:08

Sonunda Wiesbaden a gelebildiğiniz için mutluyum,biraz daha dinlenip banyonun ve yatağın keyfini çıkarırsınız diyecektim ama Wörli nin odası sanırım bu konforu pek veremeyecek gibi geldi bana.İnsan sizin yaşınızda olunca öyle yataktı yemekti pek aramıyor galiba.Yinede iyi insanlarla birlikte olmanız çok sevindirici .Herkese selamlar.....

3. İYİ AKŞAMLAR SAKARYA...
    Anlaşılan kelebekler ! gibi uyuyunca sabah kalkmak oldukça zor oluyormuş..Akşam yatmazsan sabah kalkamazsın sözü ne kadar doğru ise bulunduğumuz yeri bulduğumuzdan daha temiz bırakma prensibide bir o kadar doğru ve güzel..sizleri tebrik ediyorum.
    Büşra her ne kadar kendini,yorgunluk,uykusuzluk gibi etkenlerle anlatsada, sanırım tüm grubun ortak hali bunlar.Bu yüzden ,"ev" li duraklamanın herkese bir rahatlama ve yenilenme getireceği fikrindeyim.Ama siz izcilerden isteğim lütfen resimlerinizi esirgemeyin her gün en az bir resim görüntüleyin ,mümkünse toplu olarak ! hepimizi mutlu edecektir.iyi istirahatler..
    ykö88)

YanıtlaSil
  4. Sakaryaaa çok istirahat ettiniz hadi artık biraz parmaklar çalışsın,resimler yüklensin gene 48 saat oldu.Immenhausen tan akşam postasını bekliyoruz.))

5. MERHABALAR, YÜREĞİ ÖZLEM DOLU, İZCİ YOLU GÖZLEYEN ARKADAŞLAR....(sakarya bu kez size seslenmiyorum.) kamp alanındaki internet bağlantısı sorunundan ve telefon şarj edememe yüzünden haberleşmelerimiz sekteye uğradı maalesef.pek çok velinin Fecebooktan 'Bdp Bundeslager weitwinkel'bağlantısından kamp alanında çekilen fotoğrafları takip ettiğini gördüm ama hani bilmeyen veli arkadaşlar varsa yukarıdaki adresten çok güzel fotoğrafları görebilir.Biraz olsun insana iyi geliyor....:(((

6. Teşekkürler bağlantı adresi için..gerçekten resimlere bakmak cok iyi geldi..hele havadan çekilmiş resmi görünce kücük bir cumhuriyet kurmuşlar orada dedim.harikulade bir manzara ve ortam.Sakarya ile gururlandım..))