14 Ağustos 2009 Cuma

29 Temmuz - Mannheim / Bundeslager

5 saatlik bir gece yolculuğunun ardından sabah 6 dolaylarında Mannheim'a varmıştık. Otobüsü park ettiğimiz yerin yanındaki çimenlikte kahvaltılarımızı ettik. Bugün hepimiz heyecanlıydık. Çünkü akşam üzeri kamp alanında olacaktık. Aylardır hazırlandığımız, merakla beklediğimiz Bundeslager'de...

Mannheim'da hepimiz son hazırlıklarımızı ve alışverişlerimizi yaptık. Boş olan bugün de Mannheim'ı gezdik, dolaştık.

Saat 3'te Bula'ya gitmek üzere yola çıktık. Yaklaşık 2 saatlik bir yolculuktan sonra Buhlenberg'teki kamp alanına vardık. Alt kampımızda Hubertus ile buluştuk. Tanışma faslının ardından hemen Kohtelerimizi (Siyah çadırlarımızı) kurmaya başladık. Etraftaki şahane onlarca Kohte-Jurte kombinasyonları bizi derinden etkiledi.

Saatler ilerledikçe açlık hissiyatı da artıyordu. Saat 10 gibi gelen tavuklu makarnalı çorba ile güzel bir akşam yemeği yemiş olduk. Akabinde gelecek günlerin heyecanıyla tatlı bir uykuya daldık. Gece gelen yağmurun moralleri bozmasına izin vermedik, sıcak tulumlarımıza çekildik.

Güzel bir kamp geçirmek dileğiyle...