19 Ağustos 2009 Çarşamba

13 Ağustos - Berlin

Selamlar,

Sabahın erken saatlerinde izci evimize vardık.Alan çok hoştu,tahta klübelerimize ve prefabrik evlerimize yerleştik. Kahvaltımızı ettikten sonra Berlin merkeze doğru yola koyulduk,önce Almanya nın simgesi olan Brandenburger kapısına gittik.Sonra da Alman meclisi Reichstag’a gittik.Ancak çok sıra olmasından dolayı binaya girmedik.Ardından ton balıklı lavaşlarımızı yiyerek nehir boyunda Bergama Müzesininde aralarında bulunduğu 4 ayrı müzeyi barındıran Museumsınsel(müze adası) na gittik.Daha önceden Bergama Müzesini gezmiş olanlar diğer müzeleri ziyaret etti.Bergama Müzesi sadece tarihi değil birçok güncel ve sosyal olayları barındıran eserlerde içeriyordu.

Müze gezisinin ardından hemen yanındaki Berliner Dom’a gittik.Kubbeden manzara çok hoştu,ayrıca kilisenin kendine ait bir müzeside vardı.Ardından yine şehrin merkezindeki başka bir kiliseye gittik.Orada kısa bir süre geçirdikten sonra Alexander Meydanında bulunan Berlin’in eski belediye binasını ziyaret edip izci evimize döndük.Aynı gün yaşanılan hem eğlenmek hem de Cankut liderimizin doğum günü adına küçük bir parti düzenledik.Güldük,eğlendik ve sonraki güne hazır olmak için yatmaya gittik.Sevgilerle