26 Temmuz 2009 Pazar

24 Temmuz - Slovenya

Ljubljana’dan(Piran) kucak dolusu sevgiler;
Geziye başladığımızdan beri ilk defa tek gün de olsa çadırlarımızda uyanarak güne merhaba dedik. Geleneksel saatimiz olan sabah 7’de uyandık ve yarım saat içinde eşyalarımızı toplayıp daha sonradan düzeniyle ödüle layık görülen kahvaltımıza başladık. Birkaç saat içinde kamp alanını da toplayıp güzel ve küçük şehrimiz Piran’dan yola çıktık. Ljubjana yolunda ilerlerken manzarasıyla göz kamaştıran Bled Göl’üne uğradık. Gölün çevresindeki yeşil alanda öğle yemeğimiz yedik ve sonra masmavi suyuyla Bled Gölü’nde yüzmeye başladık. Kimse çıkmak istemese de fotoğraflarla yaşadığımız eğlenceli dakikaları ölümsüzleştirdik ve parkın çevresinde yürüyüşe çıktık. Gitmeye yakın kimimiz gölün farklı bir yerinde tekrar suya girdi, bir kısmımız da değişik bir eğlence tarzına yöneldi. Teleferikle bir tepeye çıktık. Oradan rayın üstündeki kendi yönettiğimiz hız araçlarıyla(Sommerrodelbahn) aşağıya kaydık. Tepede herkesin görmesi gereken bir manzara ve yaşanması gereken o muhteşem kaydırak deneyimi vardı. Yaşadığımız güzel bir günden sonra Ljubljana’da 2gece kalacağımız dağ evimize geldik ve birazdan doğanın kucağımdaki evimizde akşam yemeği yiyeceğiz.