18 Ağustos 2017 Cuma

1 Ağustos-Rheinsberg (Raustag)

Sevgili Günlük,

Hike sabahı kalktığımızda hava yağmurluydu. Kahvaltı sırasında kesilmeyen yağmurun hike başlamadan duracağını önceki yağmurlardan tahmin etmiştik. Kahvaltıdan sonra kamp çantalarımızı topladık ve bir önceki gün seçtiğimiz kamp rotası için yola çıktık. Otobüse binip Großzerlang’ın hemen yanındaki şehir olan Rheinsberg’e gittik. Otobüsten indikten sonra buluşma saati belirleyip oba oba gezmeye başladık. Nehrin yanındaki sarayı gezip şehri keşfettik. Saat 4’te buluşmadan önce yemeğimizi yedik . Yemekten sonra buluşma saatine daha çok vardı . Oba olarak bir yerde oturmaya karar verince yakındaki bir dondurmacıya gittik . Dondurmayı o an yapan ilginç bir makineleri vardı. Seçtiğimiz meyveleri ve bir kalıp dondurmayı makinenin içine atıyordu ve makine onu karıştıyodu. Herkes dondurmasını yedikten sonra belirlediğimiz yerde buluştuk. Obalar arasında 15 dakika olacak şekilde kalacağımız yere doğru yola çıktık ama yolun üstündeki böceklerden henüz haberimiz yoktu. Yaklaşık 6 km lik yolu yarıladıktan sonra orman yolunda su içmek için mola vermiştik. İşte o anda fark ettik sivrisinekleri. Öyle bi ısırıyorlardı ki kaşınan yara yanıyordu ve acıyodu . En sonunda hızlıca yürüyüp kamp alanına ulaştık. Kamp yapmak için doğru alanı seçtiğimizde her yerimiz sivrisinek ısırıklarıyla doluydu. Çantamızdaki kohteleri çıkardık ve kein bein yapmak için ağaç seçtik. Her obanın kalabileceği şekilde 5 tane ağaç bulunduğunda yağmur tekrar bağlamıştı. Hızlı bir şekilde kohteyi kurduğumuzda akşam yemeği yapılmaya başlanmıştı bile. Yemekte makarna yapıldıktan sonra şarkı yarışması için hazırlanan iki şarkımızı ezberlemek için şarkı söylemeye başladık . Birkaç başarısız denemeden sonra en sonunda herkes şarkılarını ezberlemişti . Bir sonraki gün erken kalkacağımızı bilerek azıcık ıslak biraz da sıkışık bir şekilde uyuduk.