9 Temmuz 2013 Salı

8 Temmuz - Kavala , Selanik

Kalimera,

39 günlük yolculuğumuza saatler kala tüm hazırlıklarımız tamamlanmıştı. Gece birde gelen otobüsümüz bize bir iyi bir de kötü haber getirmişti. İyi haber otobüsün bagajının Ulusoy tarafından ikramlarla doldurulmuş olmasıydı; kötü haber ise bu nedenle dolmuş olan bagajımızdaki yer sıkıntısıydı. Tabi bu bizim için bir engel değildi! Bir saat içinde yola koyulduk, tabi bu arada biraz da şoförlerimizden bahsetmek isterim. Orhan ve Yüksel abinin gezi için bizden daha heyecanlı ve istekli olduklarını görmek bizi çok sevindirdi.

Sabaha karşı İpsala'ya vardığımızda açık konuşmak gerekirse ben çok heyecanlandım. Olası bir sorunla karşılaşmak bizi çok zor durumda bırakabilirdi. Ancak hem Türkiye hem de Yunanistan tarafı bizleri çok iyi karşıladı ve en ufak bir sorun yaşanmadan otobüsümüzü bir görevli bile aramadan sınırı geçtik. İlk durağımız Kavala idi.

Orhan Abi Yunanistan yollarını GPS'ten bile daha iyi bildikleri için gideceğimiz yolu bulmakta pek zorlanmadık. Kavala'da iki saatlik serbest zamanda isteyenler Kavala Kalesi'ni gezdi, isteyenler ise cafede soğuk bir frappe içti. Sonunda buluşup hep beraber kendimizi Kavala'nın derin sularına bıraktık. Ben bu yazıyı yazarken şu anda Selanik'teki izci evimizde bir yandan mangalda etlerimiz pişerken, bir yandan da Yunan dostlarımızla muhabbet ediyoruz. En kötü günümüz böyle olsun...

Sevgilerimle,
Hakan Soğukpınar

3 yorum:

1. Sayfayı kullanmaya başlamanız bizleri çok ama çok mutlu etti öncelikle..Dün icin bizim kızın annesi yani anne özbek ah benim bebişim ne hallerde neyer ne icer diye kendi yemek yemez iken sizin o saatte mangal partisi yapmanız çok güzel bir enstantene yarattı..Ben baba özbek olarak (biz hiç bir zaman anne olamayız )zaten yeyip içmekte cok sorun yaşamıyordum ama bu yorumlarınızdan sonra annemizde kendini iyi hissedecektir umarım.Otobüs şöförlerinin mutlu olması gayet normal çünkü biz velilerden hangisine sorsanız o amortisörlü koltukta oturmak isterdik 38 gün boyunca.Hatta görev verilse ehliyetimizin tipine bakmadan o otobüsü sürebilirdikte sırf sizin gibi güzel bir toplulukla hayatın bu süresini ortak geçirebilmek için.Ama hic üzülmüyoruz, sizlerin keyifle geçirdiği her vakti okudukça ve hayal ettikçe sizler kadar mutlu oluyoruz.Haberlerinizi sürekli bekliyor olacağız.şimdilik hoşçakalın.
    NOT..ekmennn kumsaldaki kumları görünce sakın dejavu yaşayım deyipte işin kumunu çıkarma ..;)))sevgiler..

YanıtlaSil
  2. Sevgili Hakan Abimiz,paylaşımlarınız ile bizleri çok memnun ettiniz bir o kadar da içimiz rahat sizlerle beraber gibiyiz şöför arkadaşlarımıza da ayrıca teşekkürlerimizi iletin lütfen bu güzel gruba eşlik edip uyum sağladıkları için.Herkese selam ve sevgiler bu arada Zeynep Kavalaya varınca beni aradı ama e-mailde yazsa olurmuş Kavaladayız selamlar by dedi ve kapattı öyle ağzım açık kalakaldım.Neyse sayfayı okuyunca sakinleştim,her gün bir kaç kere bakıyorum nerede izcilerimiz diye .Gamze Demirsoy